Sword art online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stand Strong.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hope

Hope


Stand Strong. 863Man
Aantal berichten : 71
XP : 47
Registratiedatum : 20-07-12

Character sheet
Leeftijd: 15 years
Guild: In this life you can lead if you only believe
Partner: I've learned it doesn't matter what other people see, it's what I feel for her and what she feels for me

Stand Strong. Empty
BerichtOnderwerp: Stand Strong.   Stand Strong. Emptyvr jul 20, 2012 11:26 am

Hope Estheim
"You took your time with the call, I took no time with the fall"

Ik deed mijn zwarte handschoenen met witte palmen aan en slaakte een diepe zucht. Mijn blauw-groene ogen tuurden naar de hemel. Waarom zat ik nou net vast in dit spel? Ik wou hier op de een of andere manier niet zijn, ik wou terug naar mijn echte lichaam zodat ik verder kon leven. Ik was al blij genoeg dat ik op mezelf leefde, en er niemand was die mijn Nerve Gear van mijn hoofd had kunnen halen. Ik haalde mijn boomerang tevoorschijn, en bekeek mijn wapen goed. Dit was het wapen waar ik het handigst in was. Ik zou het gebruiken om te overleven, samen met mijn zwaard en mes. Ik slaakte nogmaals een diepe zucht en keek naar de grond, zou ik sterven? Netzoals de rest? Hoe lang ging het duren voordat ik hier weg kon, kon ik hier ooit weg? Vele vragen die ik nooit kon beantwoorden. Ik stapte de deur uit, hief mijn hoofd op en snoof de frisse lucht in mij op. Zou dit mijn leven zijn, zou ik hier voor eeuwig moeten blijven? Ik moest er maar het beste van maken, meer kon ik niet doen. Ik hield mijn boomerang in mijn hand vast, en stapte door het dorp. Hier was veel natuur, wat mij best wel gerust stelde. Ik zou moeten vechten, om hier uit te komen. Ik ging niet wachten om iemand die de honderdste floor zou halen, ik moest zelf meehelpen, ik mocht niet hulpeloos zijn. Ook al was ik erg onzeker, ik mocht niet meer opgeven nu. Ik ging op een trapje zitten, dat aan het einde van het dorp was. Ik keek naar het gebied voor me, en staarde er een lange tijd naar. Waarom had die Gamemaster mij, en vele anderen hier vast gezet? Waarom? Hij leunde met zijn hoofd op zijn hand en slaakte nogmaals een diepe zucht.

Een lange tijd had ik hier gezeten, mijn ogen enkel starend vooruit gericht. Niemand die me had weten te storen, ik had enkele mensen langs me door zien lopen. Ik had de blik in hun ogen gezien, netzoals hem. Ook zij wisten niet wat hen te doen stond, wat hen te wachten stond in die floors. Dit was ooit een spel, waar je na je dood gewoon weer terug kon komen. Maar wanneer je nu stierf, stierf je echt. Ondertussen speelde ik verveeld met mijn boomerang, gooide deze zo af en toe naar voren zodat ‘ie vervolgens weer terug in mijn hand belandde. Dit was vrijwel het enige wapen waar ik goed mee kon vechten, een zwaard was zo zwaar, en een mes was weer zo klein maar toch ook weer zo handig als je dichtbij was. Ik had ooit geprobeerd op messen te werpen, maar ook hier had ik in gefaald. Ik had nooit de kans gehad om een pijl en boog te gebruiken, maar zodra ik eentje in bezit had zal ik er zeker mee oefenen. Want ik wist hoe handig deze dingen waren, je kon iemand van een afstand aanvallen, en dan was het makkelijker om niet te sterven. Hij gooide mijn boomerang weer weg, het raakte een tak waardoor de tak los schoot en op de grond terecht kwam. Behendigd ving ik de boomerang weer op, een lichte glimlach verscheen op mijn gezicht. De tak was dan wel dun, maar mijn boomerang was sterk en scherp. Het was net een mes, als het ging om zijn scherpe kant. Als het tegen je op kwam was het erg pijnlijk, en het was moeilijk om de boomerang alsnog te vangen als die naar jou toe werd gegooid. Ik vroeg me af of er ook iemand anders hier een boomerang in bezit had, hopelijk niet. Want daar zou ik het liefst niet tegenover willen staan. Een boomerang was een echt wapen, voor mijn gevoel.

Only for Hikari
Terug naar boven Ga naar beneden
Hikari

Hikari


Stand Strong. 734Vrouw
Aantal berichten : 134
XP : 76
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The land of magical pencils

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Guild: One day I'll be the leader
Partner: I shake off any doubts that would burden my body

Stand Strong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stand Strong.   Stand Strong. Emptyvr jul 20, 2012 6:27 pm

Stand Strong. 404HikariSIg3
Het had geen zin om te vechten. De 100e baas zou nooit verslagen worden. Tegen de tijd dat ze alleen al in de buurt waren van de 30e baas, zou iedereen onderhands als gestorven zijn. Dat wist Hikari zeker. Ze was ervan overtuigd. En als Hikari ergens van overtuigd was, was het niet meer uit haar stomme kop te slaan. Soms kon ze heel eigenwijs zijn. Nee, niet soms. Altijd. Vrijwel altijd was ze eigenwijs en -ookal wist ze dat de ander gelijk had- zou ze nooit haar ongelijk toegeven. Dat was nou eenmaal het soort persoon wat Hikari was. Ze hield niet van andere mensen. Ze waren alleen goed om mee in discussie te raken. Dat was ook precies de reden waarom ze niet in een party of guild zat. Het was over het algemeen duidelijk dat je meer overlevingskans had wanneer je met meerdere ten strijde trok. Maar Hikari wist vrijwel zeker dat ze binnen de kortste keren bonje had met de hele groep. Ze hield niet van ruzie, en toch zorgde ze er elke keer weer voor. Alsof ze een monster was wat maar goed was voor één ding: Ruzie maken. In haar ogen was dat ook zo. Ondanks dat Hikari op het eerste gezicht één bonk zekerheid leek te zijn, had ze een groot minderwaardigsheid complex. Het meisje wat zich nergens van aan leek te trekken- Oke, dat klopte gewoon. Hikari trok zich ook echt nergens wat van aan, maar ze dacht wel min over zichzelf. Wat anderen over haar dachten mocht haar een zorg wezen, maar wat ze over zichzelf dacht was niet het beste wat je over jezelf kon denken. Een zucht verliet haar kleine mond. Ze was klein voor haar leeftijd, één meter en vijfenvijtig centimer. Ze leek op een 12 jarig meisje, iets waar Hikari het totaal niet mee eens was. Ze was volwassen voor haar leeftijd, vooral door de vroegere situatie thuis, en had dus voor haar gevoel langer moeten zijn zodat mensen niet als een klein kind over haar konden denken. Maar ze had een ziekte. De naam was ze allang weer vergeten, maar het was niet fijn. Ze was te klein geboren en zou waarschijnlijk niet veel langer worden dan de lengte die ze nu had. Ze kon er uren over na denken en over piekeren. Ze had er een hekel aan, al was dat wel heel lichtjes gezegd. Ze kon er niet tegen en hoopte dat de dokter het fout hadden gehad en ze toch nog een flink stuk langer zou worden.

Nog een zucht verliet haar poppige mondje toen ze langzaam voort slofte. Ze had geen zin om verder te trekken naar de volgende stad. Dan moest ze langs The Floors, en wie weet wat voor een rare gedachten ze daar van zou krijgen? Even haaldde ze een hand door haar blauwe haar wat in een lange vlecht op haar rug was gebonden. Ze schudde even met haar hoofd toen haar blik langzaam over het gebied liet gleiden. Er waren veel bloemen, iets te veel. Kwijt. Ze was de weg kwijt. Ze had er op kunnen wachten. Het was gewoon niet haar sterkste punt: De weg vinden. Nee, eerder haar zwakste, op haar betweterigheid na. Ja, die was toch echt wel vele malen erger dan haar richtingsgevoel. Nogmaals liet ze haar blauwe ogen over haar omgeving gleiden. Ze was echt de weg kwijt. Waarschijnlijk was ze ergens aan de rand van de stad, maar zelfs dat wist ze niet zeker. Ze had geluk, op een trap dichtbij zat een witharige jongen. Ze knipperde even, maar liep toen dichterbij. Ze wist niet hoe ze de weg moest vragen, Hikari kon gewoon niet goed omgaan met vreemden. Even moest ze slikken toen ze dichterbij kwam. Toen stak ze haar hand richting de jongen op in de hoop dat hij zou merken dat ze naar hem zwaaidde. 'Hé! Jij daar!' Ze keek vrijwel emotieloos zijn richting op en keek toen een enkele seconden om, alsof ze iets had horen naderen. 'Waar ben ik?' Als dat kind iets stoms zou doen, was Hikari vrijwel meteen weg. Ze hield niet van anderen en wilde andere mensen dan ook het liefst uit de weg. Ze keek hem aan met een blik waaruit je niet goed kon aflezen of ze nou pissig of uitgeput was. Misschien was ze wel geen van beide, misschien was ze wel iets er tussen in. Hikari stond nu vlak voor hem met haar handen in haar zei. Een zucht verliet haar mond waarna ze ongeduldig met haar voet op de grond tiktte. Geef nou antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope

Hope


Stand Strong. 863Man
Aantal berichten : 71
XP : 47
Registratiedatum : 20-07-12

Character sheet
Leeftijd: 15 years
Guild: In this life you can lead if you only believe
Partner: I've learned it doesn't matter what other people see, it's what I feel for her and what she feels for me

Stand Strong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stand Strong.   Stand Strong. Emptyza jul 21, 2012 11:04 am

Hope Estheim
"You took your time with the call, I took no time with the fall"

Ik speelde ondertussen rustig met mijn boomerang, bekeek het en ging weer op de trappen zitten. Terwijl ik mijn ogen op de boomerang had gericht. Ik had vandaag niet zo’n zin om veel te doen, maar ik wist dat Lightning snel naar mij toe zou kunnen komen. En dan gingen we reizen, zoals ze ook altijd deed. Ik keek op toen ik een geluid hoorde, en zag een vrouw met blauwe ogen, en blauw haar staan. Ik ontweek haar blik zo snel als ik kon, en keek weer terug naar mijn boomerang. 'Hé! Jij daar!' Klonk een stem, duidelijk om hem gericht. Hij keek weer op, maar ontweek haar ogen nog steeds. Hij hield er niet van om iemand recht aan te kijken, hij wou niet dat iemand anders zijn emoties kon zien. 'Waar ben ik?' Vroeg ze, ik knikte kort en keek even achter me. “Uhm..” Dacht ik even na. Mijn blauw groene ogen keken rond, even moest ik duidelijk nadenken over waar ik was. Ik wist de naam niet echt heel goed, ik wist het wel. Maar nu was ik het even vergeten. Yachiyo! Dat was de naam! Mijn ogen gleden terug naar de vrouw, waarna ik haar recht in haar ogen keek. Wat ik eerst niet had gedaan. “Je bent nu in Yachiyo.” Glimlachte ik, terwijl mijn stem nog steeds een beetje onzeker klonk. Zo was ik gewoon, die onzekere toon kreeg ik er nooit uit. Hoe ik ook probeerde, wat ik ook zei, ik klonk altijd onzeker. Ik zuchtte diep en zag hoe de vrouw voor me emotieloos keek. Hoe kon ze dat doen? Waarom lukte mij dat niet? Lightning kon het, vele mensen die hij hier tegen was gekomen konden het, en ik..? Ik liet overal mijn emoties zien. Ik keek weg van de vrouw, bekeek het gebied nog een keer. Hier was het zo lekker rustig, met al die natuur erom heen. Ik was hier toch het liefst, beter dan die ene drukke stad. Dat was niks voor mij, daar kon iedereen mij zien. Hier kwamen amper mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stand Strong. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stand Strong.   Stand Strong. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stand Strong.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sword art online :: Gebieden :: Yachiyo-
Ga naar: