Sword art online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 :: Leith Neville ::

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leith




:: Leith Neville :: 863Man
Aantal berichten : 20
XP : 24
Registratiedatum : 20-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : :: The Sun

Character sheet
Leeftijd: :: Eighteen Years Old
Guild: :: Non yet~!
Partner: :: Non yet~!

:: Leith Neville :: Empty
BerichtOnderwerp: :: Leith Neville ::   :: Leith Neville :: Emptyvr jul 20, 2012 7:31 pm


:: Leith Neville :: Dsdasdf

:: Leith Neville :: Asdasdasdb
N
ame :: Leith Neville
Gender :: Male
Age :: Eighteen Years Old
Birthday :: 23 Februari
Birthplace :: Hiroshima
Karakter ::
Al is Leith een echte noob als het komt op het gebied van game zal je hem niet vaak om hulp van andere mensen zien vragen. Hij denkt het allemaal wel alleen te kunnen om aan zijn zus te bewijzen dat game heel makkelijk is. Ondanks dat maakt hij makkelijk vrienden. En aangezien hij lol opzoekt zal je hem eerder vinden bij de leukere plaatsen in het spel.
Weapon :: Bisento
Guild :: Non yet~!
Party :: Non yet~!

:: Leith Neville :: AsdasdasdasdasfsdFace Claim :: Kaito
Haarkleur :: Blauw
Oogkleur :: Blauw
Kleding :: De beste armor die hij weet te vinden.
Height :: 1m74
Weight :: 58 kg
Body Type :: Leith denk een voordeel te hebben in het spel doordat hij altijd wel een persoon was dat naar buiten ging. In tegen stelling tot de meeste game verslaafde mensen heeft hij een atletisch lichaam.


:: Leith Neville :: Wqeqwewq
Nooit heb ik begrepen wat er zo leuk was aan game. Je zat dagen lang in je luie stoel te staren naar een scherm en drukte willekeurige knoppen in hopend dat je iets zou vermoorde. Wat was het nu van dat allemaal? Is het niet veel leuker oom je eigen leven te leven? Te gaan waar je kan gaan en lol te hebben of zelfs je best doen op school, of iets in die richting. Iets wat je toekomst kan benutten, en niet zo'n zinloos spelletje. Ik heb dan ook nooit een spel gespeeld. Ik was meer van het type dat naar buiten ging om lol te maken, iets wat bijzonder is in deze tijden. Ondertussen zijn er al veel spellen in de wereld. Allerlei verschillende spellen die allemaal een andere Fanbase hebben. Een Fanbase die vooral bestond uit game nerds, zoals mijn zusje was. Je kon mijn zusje van alles vragen over RPG's en andere spellen. Ze hadden vele spellen uitgespeeld en zocht ieder dag naar nieuwe betere spellen.

Nu vraag je je zeker af hoe iemand zoals ik nou vast zit in Sword Art Online. Iemand die niks te maken had met dit soort spellen zijn hele leven lang. Het antwoord is heel simpel; ik wou laten zien dat ik het ook kon. Ik en mijn zusje kwamen op een of andere manier in een discussie terecht. Naar mijn mening kon elke zielenpoot wel een game uitspelen, mijn zusje bleef zeggen dat je er echt skills voor nodig had. Uiteindelijk vormde we een weddenschap. We zouden beide Sword Art Online kopen, de persoon wie als eerst alle 100 bosses had verslagen won. Met de gedachte dat het niet al te moeilijk kon zijn kocht ik het spel en startte ik het op, niet wetend dat ik er waarschijnlijk nooit meer uit zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
:: Leith Neville ::
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sword art online :: In-game :: Karakters-
Ga naar: