Sword art online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I'm not gonna die

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sunset

Sunset


I'm not gonna die 734Vrouw
Aantal berichten : 9
XP : 24
Registratiedatum : 20-07-12

Character sheet
Leeftijd: 14 jaar
Guild:
Partner: Try to win her heart

I'm not gonna die Empty
BerichtOnderwerp: I'm not gonna die   I'm not gonna die Emptydi jul 24, 2012 6:34 am

"Zo, nog steeds zo stoer, Sunset?" hij drukte het mes harder op mijn hals. Shit, ik vormde toch geen bedreiging voor hem? Hij hield mijn handen op mijn rug. Waar was mijn broer als ik hem nodig had? Ineens voelde ik dat de jongen die me vast hield van me af getrokken werd. "Blijf lekker met je poten van me zusje af, wil je?" blafte hij naar de jongen. Max duwde me naar achter. Maar toen de jongen viel sneed hij. Ik voelde het bloed over mijn hals vloeien. De jongen maakte zich uit de voeten, en Max scheurde een stuk van zijn shirt af en duwde dat op de wond. "Blijf dat erop houden" gebood hij. Ik knikte. Max had een zwaard als wapen, ik pijl en boog. We gingen samen de game spelen, en nu zaten we hier. Toch ben ik blij dat hij bij me was. Wat zou ik zonder hem moeten? "B- bedankt" mijn stem klonk bibberig. Max sloeg beschermend zijn arm om me heen. "Geen zorgen, ik blijf bij je" zei hij zacht.

- Open -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm not gonna die
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sword art online :: Gebieden :: Dancing Hill-
Ga naar: